no bloggning

det var länge sedan jag bloggade nu, har varken haft tid eller ork sorgligt nog..
men nu kör vi igen !
helgen har varit riktigt grym, fiesta i fredags med skoj folk, bästisen i lördags och första jobb dagen i söndags så grym helg !
idag vaknade jag upp med huvud verk och bagdad inflyttat i min hals, men pallrade mg i väg till skolan min ändå duktig som jag är, gick dock hem efter lunch då jag inte var på topp ! 
sen dess har jag kollat lite filmer, sovit lite och fixat min kära vän frejas blogg som hon håller på och skaffa, kan länka när hon är igång med bloggandet !
 
men nu ska jag gå och hjälpa min käraste broder med maten, inga föräldrar hemma ikväll så blir potatis bullar. fett nice.
men vi höres, pössssss
 
min käraste broder, älskar dig din mupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0