nu sitter jag här och bah sitter

tja bloggen. och alla ni som läser bloggen. hehe
idag har varit en helt ok dag. gick liiiiite för länge, men sedan gjorde jag och mina sköna böna lovisa pannkakor. fett gott. tjockisar vi är. men jag gillar tjockisar så det är okej.
ajaa imorgon är det iallfall fredag och kanon skönt med helg, dör typ. har dock en hemsk skoldag framför mig innan dess... 8.10-16.40..... det är typ 9 timmar i skolan.... tortyr. 
efter detta är det iallfall fest med brudarna som gäller, skoooj ju. taggad till tusen.
men jag ser ut som en zombie och har typ 45 ica kassar under mina ögon så nu är det dags att sova, puss.
 
bara för jag är fet och detta såg typ as gott ut. jag och melisas jordgubbar och choklad för några veckor sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0