pappa räddar dagen

hemma idag igen då... blir ju aldrig frisk.. så stört tråkigt att vara sjuk, blir så extremt rastlös.. men men vad ska man göra, mår man inge bra gör man det inte.
min älskadeunderbaraste pappa ringde precis och frågade om han skulle köpa nois till mig, finns det något bättre? räddar dagen sådär på två sekunder. B.Ä.S.T
 
ajaa sen blir det väll spanska pluggande då jag har prov imorgon om jag kan gå, men är lika bra att plugga in det så det är gjort.. dock kändes det ju fruktansvärt jobbigt. men det är väll bara att göra !
sen ska jag sova. haha allt jag gör nu förtiden känns det som, sova ta tabletter, äta och återigen sova...
aja är väll så att vara sjuk... ska dock friska till mig så jag inte behöver ligga här imorgon igen..
 
bloggar sen bröder, men nu ska jag äta nois.nois

världensbästa är du <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0