sängen kallar

hej fina ni !
jag har precis tagit mina tabletter som den knarkis jag är så nu väntar sängen ! ska vila upp mig ordentligt så jag kanske frisknar till och kan ta mig till skolan imorgon !! är så trött på att bara ligga hemma... man blir så rast lös.. känns som jag kollat varenda film i denna värld... så imorgon hoppas vi på skolan !!
 
annars då? jag tror jag får min lön från sommarjobbet mitt vilken dag som helst, ska bli så skönt att få lite extra pengar på kontot, även om det inte är något speciellt jag funderar på att köpa inte som jag kommer på just nu iallfall, så är det skönt att ha, då jag lär komma på något ! så väntar bara på att den ska trilla in på kontot !
 
men nu ska jag läsa igenom spanska en extra gång sen ska jag gå och borsta tänderna mina !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0