sjukling

hej fina läsare !
vaknade precis, är hemma idag igen tyvärr, så stört tråkigt att bara vara hemma... man blir så rastlös. men mina ögon kliade galet imorse när jag vaknade så då var det bara att gå och lägga sig innan och sova några timmar til... imorgon bär det iallafall av till skolan i vilket fall som helst !!
 
igår kväll åkte ju min skönhet moa till barcelona, jag är fruktansvärt avundsjuk.. vill med utomlands nu när det börjar bli kallt och ruggit, men hoppas hon har det super det är hon värd ! så får jag hålla ut till sportlovet innan jag får lite sol på kroppen min...
 
jag känner mig så stört blek.. visst jag brukar inte vara brun och vart inte så brun i sommras, bara våtdräckt och shorts bränna så den ven om det, men kollar man på mig nu bländas man ju... jag är som ett spöke. helt stört vit... så får ta mig och sola lite någon dag !
 
men nu ska jag ta mig ett ryck och plugga några av alla 2932832903 tal jag har i matte !! 
puss babes
 
oh jag saknar sommaren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0