skoltrött

hej babes !
hahah jag som längtade till skolan är efter en dag ganska så skoltrött... det är så mycket, räcker med att du är borta en dag sen har du berg av läxor tänk då 5 dagar... herregud... plus detta gick jag 9 timmar i skolan... från 8.10 til sådär 2 i fem.. helt underbart <333
nej men det var väl ändå skönt att komma bort från min säng och mitt hus lite och få träffa alla mina fina vänner ! haha kommer väll i fas med pluggandet snart med, hoppas vi !
 
denna underbara dag efter skolan tillbringade jag för mesta dels framför min käraste vän matteboken... kände att jag hade lite att kommaigen i.. men gick även ut med en fin vän från min gamla skola, kul att träffa henne igen ! kändes länge sedan ! saknar faktiskt alla mina kära från gamla klassen, får se till och ses tycker jag.
 
imorgon ska jag vara med besti, äntligen ! känns som vi aldrig träffas längre typ. så stört illa ! men aja tagg på det iallafall, vet inte vad vi hittar på men något kul blir det !
 
nu ska jag krossa min bror på fifa.. önska mig lycka till, lär behövas. lol...
baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0