söndags morgon

hej gosisar !
jag tycker verkligen inte om söndagar.... det är skönt att vara ledig men dem är alltid så sega man gör aldrig någonting typ... idag blir det iallafall pluggning tillmax, ska kolla lite vad jag missat nu när jag varit sjuk och sedan blir det bio med min älskling ! 
 
jag är sjuuukt seg idag och har fortfarande inte klivit upp ur sängen.. lat brud. nej men skönt när du kan sova att sova och att jag har plugg att göra lockar det inte direkt mer att gå upp...
men nu ska jag faktiskt ta mig ett ryck och resa min stora rumpa från denna säng.
sååå vi hörs babes ! 
 
 
hittade en bild på frejas urgulliga kusin hedda, världens sötaste heddabus !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0