stockholmstad

hej babes !
dålig uppdatering men så blir det ibland... 
aja idag hade jag ju matteprov.. allt jag pluggat på kändes heeelt onödigt då typ inget var med på rovet kändes det som haha, aja gick väll ändå helt okej tror jag...
slutade tidigt idag, skönt det. men så jag tog med mig min käraste mamma upp till stockholmstad för att shoppa lite, världens mysigaste ! älskar att umgås med min mamma, hon känns mer som en syster en som min mamma ! fick iallafall med mig en jacka, ett par jeans, och en stickad tröja !
kändes som det behövdes lite nytt i min garderob !
visar kanske någondag !!
men nu ska jag kolla vidare på x factor !
cyaaa
 
 
älskar dig min ängel <3

Kommentarer
Postat av: m

sötnosar

2012-09-11 @ 15:37:10
Postat av: m

jag älskar er också

2012-09-11 @ 15:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0