to be somebody you have to eat somebody

hej hjärtegullsisar !
haha okej det där var galet gay.
aja idag så började dagen med att jag var otroligt seg, snosade en halvtimma typ... sen kom jag på att jag skulle ha skolfotot samma dag så fick lite panik, var dock klar så att jag kunde gå och hinna till tåget och precis när jag ska gå så är buss kortet borta.. och min mamma var segare än någonsin... och började gå och leta efter busskortet typ.. men när det var 4 minuter kvar så struntade jag i det satans busskortet och gick ändå, så ser jag tåget komma så jag börjar springa, så precis när jag kommer fram , bah yes jag hann, så börjar dörrarna stängas så trycker jag på knappen så åker tåget..... fy i bänken så sur jag var då. ville ta den satans chaffuören och slänge cheeseburgar på han. 
ajaa kom bara någon minut försent så gjorde inget, meeen ändå så himla irriterande.
sen sådär runt tio var det dags för skolfoto... jag fick sitta.. trodde äntligen jag skulle få stå... men nej nej....
och jag kände hur ful jag blev, smilet blir så hemskt. stelt som fan.
men detta var inget emot enskilda, hahahah asso det var så hemskt, såg ut som en pedogubbe på rikitgt. ville typ bränna upp dem allihopa. hemskare än hemskt.
 
sen var vi på något satans museeum idag.. haha as tråkigt vi gick bara runt och skulle typ analysera bilder och skit. inget kul
aja sen slutade jag iallafall och åkte hem till min pudding moa som äntligen kommit hem, vi tääänkte ha pluggat men det blev inte så... vi typ åt... fatzon vi är
 
detta blev en hel bibel... men men jag gillar biblar.
nu ska jag läsa mina kära engelska bok och sedan sova så, vi hörs babes !
 
vadå jag tycker jag är cool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0